Uždaroji akcinė bendrovė „Greenlab Solutions“ įgyvendina projektą diegiant centrinę valdymo sistemą, kurios pagalba galėtų klientams suteikti savitarnos galimybes užsakant prekes ar gamybos paslaugas, darbuotojams atlikti veiksmus nuotoliniu būdu, vienoje sistemoje, stebint užsakymus, sandėlį, mokėjimus bei kitus svarbius elementus įmonės veikloje.
Projekto tikslas – informacinių sistemų verslo sandoriams valdyti elektroniniu būdu diegimas siekiant paskatinti įmonės pajamų augimą. Projekto įgyvendinimo laikotarpiu bus sukurta ir įdiegta klientų savitarnos sistema, į kurią bus integruotas procesų, ataskaitų, atsiskaitymų, užsakymų ir prekybos valdymas. Projektas NR. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0556 .”E- komercijos modelis COVID-19“ finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo. Finansuojama kaip Europos Sąjungos atsako į COVID-19 pandemiją priemonė.
Projekto finansavimas – 43 500,00 € iš Europos regioninės plėtros fondo.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – nuo 2021 m. rugsėjo 2 d. iki 2023 vasario 2 d.